Translate

vrijdag 5 april 2019

bijpassende vestjes

jahoor, ik was al bezig metbijpassende vestjes te maken bij het jurkje en het broekje !!!
 hier dus een streepjes overslagvestje, past helemaal bij het tuinbroekje met scheepje, vind ik zelf!!!

en een soort kort vestje. een bolerootje dus voor bij het jurkje !!
met een witte bloem er op !

heb nog veel uitgehaald rood  en wit garen over....dus maar weer een jongens pakje maat 56 opgezet.. wordt vervolgd dus!!
het is best een uitdaging om met uitgehaald garen in schreeuwkleuren toch iets liefs te maken !!!

7 opmerkingen:

Angélique zei

Ik vind je uitdaging geslaagd, zulke schattige kledingstukken!

Cora Schram zei

Wat mij betreft missie geslaagd. Enige pakjes zijn het geworden.

Groetjes Cora

Daphne zei

Wat een snoepje van e een jurkje en vestje is dit toch.
De jongens variant is ook mooi hoor, maar ik ben echt verliefd op het meisjes setje.

Margaret zei

Goed gelukt met het uitgehaalde garen. Het vestje is fijn om even aan te doen op de kille momenten. Het is een beetje stoerder. Het bolerootje is lief. Mooi bij de jurk. Knap gemaakt allemaal.

Groetjes, Margaret

Jo en joh zei

Het is je weer goed gelukt. Mooi hoor!

anja zei

Ik vind dat je er goed in geslaagd bent om met het garen hele schattige kleding te maken. Knap gedaan, en lekker praktisch voor killere dagen.

Ginx Craft zei

What beautiful outfits. I love babies in bright colours. No pale pastels for me. Thanks for joining in Ginx Woolly Linx Party for May.