en een soort kort vestje. een bolerootje dus voor bij het jurkje !!
met een witte bloem er op !
heb nog veel uitgehaald rood en wit garen over....dus maar weer een jongens pakje maat 56 opgezet.. wordt vervolgd dus!!
het is best een uitdaging om met uitgehaald garen in schreeuwkleuren toch iets liefs te maken !!!


7 opmerkingen:
Ik vind je uitdaging geslaagd, zulke schattige kledingstukken!
Wat mij betreft missie geslaagd. Enige pakjes zijn het geworden.
Groetjes Cora
Wat een snoepje van e een jurkje en vestje is dit toch.
De jongens variant is ook mooi hoor, maar ik ben echt verliefd op het meisjes setje.
Goed gelukt met het uitgehaalde garen. Het vestje is fijn om even aan te doen op de kille momenten. Het is een beetje stoerder. Het bolerootje is lief. Mooi bij de jurk. Knap gemaakt allemaal.
Groetjes, Margaret
Het is je weer goed gelukt. Mooi hoor!
Ik vind dat je er goed in geslaagd bent om met het garen hele schattige kleding te maken. Knap gedaan, en lekker praktisch voor killere dagen.
What beautiful outfits. I love babies in bright colours. No pale pastels for me. Thanks for joining in Ginx Woolly Linx Party for May.
Een reactie posten