Translate

zondag 12 mei 2019

1persoonsdeken

ook deze week op het nippertje wat te showen !!!
de 1 persoonsdeken voor oudste kleindochter rokaya.
deze keer een deken gemaakt met allemaal dezelfde vierkantjes. dacht dat het saai haken was, maar doordat ik steeds andere restjes gebruikte wastie toch snel af!!
gemaakt van gekregen restjes in diverse diktes en kwaliteiten. alleen geen 100% wol, dat krimpt toch een beetje heb ik ondervonden bij andere dekens.
ze vind hem superrrrrr ..net een mozaik ,oma!!!
hoeraaaaa weer iemand blij gemaakt deze week !


9 opmerkingen:

Daphne zei

Wat gaaf!!!!
Juist door de verschillende kleurtjes, maar wel steeds hetzelfde vierkantje is deze deken helemaal perfect.
Tuurlijk is je kleindochter daar blij mee.

Cora Schram zei

Wat een enige deken is dit geworden. En Tuurlijk is je kleindochter er blij, gemaakt door oma; wie dat nu niet😄

Margaret zei

Goed gedaan oma. Zo haak je restjes garen weg en je maakt er jouw kleindochter blij mee. Mooie deken.

Groetjes, Margaret

De Breimeisjes zei

Fantastisch met al die kleuren!

Atelier Valerie zei

Wouuww Ineke prachtig deken met al de verschillende vierkantjes 💚💛💙😉
Ik wens je een fijne creatieve week toe ... lieve groetjes Valerie ♥

Pauline zei

Wat een werk maar een prachtig resultaat!!

anja zei

Logisch dat ze hier blij mee is, wat een ontzettend leuke deken heb je gehaakt! Het patroontje dat je gebruikte ziet er erg leuk uit, en al die kleurtjes maken het een super-vrolijke deken.En dat met gekregen restjes, compliment hoor!

Christine W zei

Dat blijft altijd leuk, als iemand er zo enthousiast van wordt!

Ginx Craft zei

What a beautiful blanket. I am sure she will love it. I love all the flowers in the squares. Thanks for joining in Ginx Woolly Linx.