deze week 3 vestjes gehaakt van de laatste ice yarn restjes
een groen geel rode
een geel witte
en een roze witte
dit modelletje haakt zo snel en is in 1 avond af !had ik al eens de link naar het filmpje gegeven??? het is van vonne's creaties filmpje no 44
klikkerdeklik
nu nog maar eens een paar dekentjes er bij maken...de doos voor de kliniek is nog steeds geen 9,5 kilo !



7 opmerkingen:
Superleuk! Ik weet niet of ik nu de eerste of de tweede het leukst vind, dat heb je weer goed gedaan!
1 Avond??
Zo, dat noem ik nou eens turbo haken😉
Je lijkt de overtoom wel, ook zo super snel.
Wat ik me dan altijd wel afvraag. Hoor jij nog iets als je de doos opstuurt, wat ze er van vinden?
Leuk gedaan, en zo supersnel! Je hebt de smaak goed te pakken. Wanneer wil je de doos gaan versturen? Of doe je dat gewoon wanneer die vol is?
Wat zijn ze schattig!
De bovenste is wel heel apart! Mooi hoor.
Schattige vestjes. Door de verschillende kleuren zien ze er vrolijk uit. Je hebt er flink de vaart in.
Groetjes, Margaret
Een reactie posten