
dit is mijn kerstkaartje !!!
een kerstgroene kaart met daarop een goudkleurig vierkant op zijn kant.
met goudinkt heb ik een sneeuwster van stempelmakers afgedrukt en uit gesneden.
de middelste ster heb ik verhoogd opgebracht.
daarna stukjes lint op de hoeken geplakt.
en uitgeponsde sneeuwsterretjes met een goudkleurig sterbradjes bevestigd.
1 opmerking:
Hi Ineke,
super kaartje.
Geweldig al die kerststerren zo bij elkaar.
Dank je voor je deelname aan de Dutch Dare Challenge.
xoxo karin
Een reactie posten