2 vliegtuigjes en een helicopter. de vliegtuigjes zijn gratis patroontje bij troetels en zo... maar de helicopter was gratis onvindbaar !!
dan maar wat fotoos goed bekijken en nahaken!!!
vind dat het wel goed gelukt is, en ook de verhoudingen met de vliegtuigjes kloppen.. tenminste als je ze als sportvliegtuigjes rekent !
de schaapjes hangen als slinger bij mijn linker raam.. deze vliegtuigjes en helicopter hangen als slinger voor mijn middelste raam.
nu ga ik een kapoentje oftewel lieveheersbeestje haken, vond de amigurimi die in de laatste aan de haak stond zo leuk ! ik heb nog zat rode en zwarte restjes.
het lieveheersbeestje komt op een leeg plekje bij mijn rechter raam.
denk dat ik katten ga haken als slinger bij dit raam, maar dat kan altijd veranderen als ik iets leukers zie....vrolijke vissen lijkt me ook leuk!
ach eerst kapoentje maar maken!


6 opmerkingen:
Oh leuk! Niet raar opkijken als ze snel de deur uit vliegen ;-)
Schitterend gehaakt Ineke ...
Leuke kleurtjes heb je gebruikt ...
Fijne zonnige woensdag ... liefs Valerie ♥
Leuke vliegtuigjes. De helicopter is uitstekend gelukt. Knap dat je het gewoon van een plaatje hebt nagemaakt.
Veel haakplezier met jouw nieuwe projecten, Margaret
Die zijn leuk en dat je zlef het helicoptertje hebt gemaakt. top hoor. De schaapjes zijn ook cute. Het wordt een vrolijke boel zo bij jou voor het raam.
Lieve groet,dinah
Wat maak jij veel en snel! Heerlijk om te zien.
Just to let you know that I featured your lovely toys at my Ginx Woolly Linx party.
Een reactie posten