
ik heb dit keer een herfstkaartje gemaakt !!!
jongetje met regenkleding is van magnolia
stoffen herfstbladeren en een dubbele bloem in herfsttinten...
i made a card in autumn-style !!!
boy in rainoutfit is a stamp by magnolia
some leaves and a dubble flower in autumncolours..
2 opmerkingen:
Hoi Ineke,
superkaartje.
Mooie bloemen en bladeren, echt herfst.
En deze stempel is so cute.
Dank je voor je deelname aan de Dutch Dare Challenge.
xoxo karin
What a fabulous card - wonderful use of colour and papers and a gorgeous image
hugs Bev x
Een reactie posten