ik kreeg verleden week op 1 van mijn handwerkgroepjeseen tas in mijn handen geduwd met restjes... jij weet er vast nog weliets leuks van te maken! en ja datweet ik!!!!! en wat een mooie restjes zaten er bij!! prachtig poezelig zacht ice yarn in verlopende kleuren!! en nog wat kleine bolletjes effen en verloopgaren van zeeman en wibra enz..allereerst maakte ik van 3 restjes ice yarn dit tuinbroekje !!

het is weer mijn eigen ontwerpje,maar dan 2 steken meer aan elke pijp en 2 cm langer lijfje zodat je een grotere maat krijgt.
ik vind geen andere leuke ontwerpjes voor jongetjes,jammer genoeg,jurkjes te over maar jongetjes zijn een beetje stiefkind in haak en brei werk, vind ik.
op de foto niet zo goed tezien, maar er zatdus in elk van de 3 bolletjes dezelfde kleurlicht blauw, dus vond ik het wel bij elkaar passen. met wit overal een randje vasten er omheen en voila een tuinbroekje.
toen maar weer een jurkje erbij gehaakt..ook 3 bolletjes een grotere in paarslila tinten, eentje in rozegrijs en eentje in grijs zacht rode kooltint...met wit een kraagje en randje er langs en ook weer klaar!!!
ga nu nog een paar vestjes haken..ik heb nog geel en groen tinten !!

6 opmerkingen:
Wat een super lief jurkje!
Maar ook het broekje is leuk geworden.
En weer 2 kindjes leuk aangekleed!
Je bent lekker bezig!
Weer druk aan de slag geweest, en wat een leuke kleertjes heb je weer gemaakt!
Lief broekje, vreemd dat er voor jongetjes zo weinig is. Schattig jurkje. Zo heb je van weinig toch heel veel plezier! Fijne dag.
Leuke kleertjes!
Such pretty clothes. I love them both.
Een reactie posten