Translate

zondag 9 juni 2019

laatste items voor de doos vol is.

ik kreeg weer een tas met restjes en dus maar even de turbo naald gepakt en nog 2 dekentjes en wat mutsjes en 2 knuffels gemaakt !!
rechter dekentje kan als cape gebruikt worden. ze zijn weer1x1 meter.


van de kleinste restjes nog 5 mutsjes gemaakt daar er behoefte aan was las ik op de site van de kliniek.
van de aan elkaar geknoopte draadjes haakte ik nog 2 knuffels.. de olifant naar een patroon van wat ik aleerder gebruikte van haakinformatie
en de giraf haakte ik uit mijn hoofd.
deed nog 2 gekregen pakken pap voor kindjes van 8 maanden er in...en 2 blikken geconcentreerde ongesuikerde melk... pijnstillers en wilde er nog 2 blikken zuigelingen melk er bij doen, maar die kon ik nergens vinden.. blijkt dat je daar bij de balie om moet vragen.. staan nog steeds verstopt voor chinese leegkopers !!!
ik wist dat niet dus deed een briefje er bij met een bedrag om het daar te kopen en toen was mijn enorme doos vol!!!
afgelopen dinsdag istie opgestuurd.
duurt ongeveer2 maanden voor hij aankomt.

6 opmerkingen:

anja zei

Wat heb je weer ontzettend leuke dingen gehaakt! Duurt het echt twee maanden voordat zo'n pakket aankomt? Dat is wel erg lang. Maar uiteindelijk zullen alle spulletjes zeker van pas gaan komen.

Pauline zei

Wat heb je veel leuke dingen gemaakt! De dekentjes zijn vast erg welkom zijn, ze zijn mooi!

Angélique zei

Mooi gemaakt, alles weer met een goed hart. Wauw,2 maanden....dat is lang!

De Breimeisjes zei

Wat bijzonder, dat je weer zoveel spullen gemaakt hebt! Nu maar hopen dat die doos een goede reis heeft!

Jo en joh zei

Mooie spulletjes weer daar zullen ze blij mee zijn. 2 maanden is best lang. Hopen dat het goed aankomt.

Rita Janssen zei

Wat knap van je! Om een hele doos te vullen, moet je wel heel wat maken. Gek dat het 2 maand onderweg is, wel lang vind ik. Hier werken we ook vaak voor het goede doel, maar delen het meestal hier uit aan de minder bedeelden.