Translate

donderdag 8 augustus 2019

Weer een deken af

Het is een poos geleden zeg..dat ik wat postte.
Komt dat het nog al druk was en ik een deken voor 28 juli af wilde hebben omdat mijn kleindochter dan jarig was...hier is hij dan!!
Dit keer een deken met blokken en strepen.
Weer allemaal resten en halve bollen gebruikt van divers materiaal en diktes.

De strepen in verschillende steken gemaakt.

En afgewerkt met een picotrand.





Ook had ik 2 weken een gaste uit engeland..dus druk met de bezienswaardigheden in rotterdam te laten zien. Ik maakte voor haar dochtertjrs ieder een snoeppotje..1 met bloem en bij..en 1 met slak..toffees er in en klaar!


We vierden kaathaarindewar,s 1e verjaardag!

Ze loopt nu ook..onze jongste prinses nouraya.

Samen met mama en grote broer in een koetsje in de vakantie!

Mijn kippetjes zijn in de rui..en ik vind de mooiste veren in de tuin..
Ik verzamel ze en denk dat het prima versieringen zijn voor droomvangers..na de dekens wordt dit de volgende opdracht aan mezelf.

Jo..groene tomaten worden in turkije ingelegd in pekelwater dus ze kunnen gewoon gegeten worden..groene tomatenjam heb ik weer nooit van gehoord !


6 opmerkingen:

Angélique zei

Oh, de deken is mooi! Die werd zeker heel goed ontvangen.
De potjes zijn ook leuk.
Wat heb je toch prachtige kleinkinderen!

Daphne zei

Wat een mooie deken, dat zien veel uurtjes werk in, maar ook veel liefde, dat zie je zo.
Denk dat ze dat jaren plezier van gaat hebben.
De potjes zijn ontzettend leuk.
Zo maak je in een handomdraai leuke kleine weggevertjes.
Mooie foto hoor, van je kleinkinderen en hun mama.

Jo en joh zei

Mooie fleurige deken en wat een schattige potjes.
Lieve koppie's.

De Breimeisjes zei

Prachtige deken, leuke potjes, mooi prinsesje!

Pauline zei

Wat een prachtige deken!! en wat ben je toch altijd druk met van alles!

Rita Janssen zei

Jij bent duidelijk in de dekenmood Ineke!!! Wat een prachtige dekens maak jij uit restjes, echt superleuk en vrolijk. Ook de potjes vind ik super! En wat een mooi jarig prinsesje!